Wah dah maju

04:56


Hi assalamualaikum

Setelah sekian lama stuck dengan templates (sejenis buah-buahan ,eh adeke?) haha akhirnyaa dapatlah saya menulis entri yang pertama , alhamdulillahhh kira langkau first step ah eh cehceh walaupun header blog ni ade dog eh takpe takpe i will fix it nanti cehwah.

So, sesi perkenalan untuk entri pertama dan serba sedikit saya nak bawa awak masuk ke dalam impian dan dunia saya huwaa :p

okay first of all, nama saya Khairina Firzanah Khairuddin atau Erinnnnnnn dan tahun depan is my senior ever year muahaha seram woo !

okay next, tujuan blog ini berdiri sudah semestinya , kenangan akan menjadi tanda ingatan di hati tapi , kenangan itu makin hari akan makin merobek setiap sudut di hati ! Ya , kita akan lupa ! So , saya nak menyebadikan kenangan perjalanan hidup saya dengan membuat blog ni yeahh !

Sebelumni, i have one of blog. tak percaya ? hmm kalau tak percaya cer tekan SINI haa percaya tak percaya tak haha . Kenapa tak sambung yang dulu punya ? hm ini adalah kerana saya kekurangan idea untuk mengarang dan masa tu saya kecik lagi sekitar tahun 2014 ha yaa masatu tingkatan 2 dan akhirnya saya kembali dengan harapan blog ni akan menjadi blog terakhir yang saya pegang dan konsisten, harap begitulah :p

okay selesai sudah entri perkenalan . Nanti saya akan ceritakan lagi tentang kisah dan pengalaman saya okayy stay tune !

  kononnya nak letak ni kat header, pastu tak tahu T-T

"KEEP CHALLENGE YOURSELF IF YOU WANT ACHIEVE SUCCESS!"
                                         

You Might Also Like

0 comments